Başlangıç / Oyunlar / Transformice Bedava Çarlar

Transformice Bedava Çarlar

Transformice oyuncuları, transformice bedava çarlar konumuza hoş geldiniz. Sizlere piyasanın en güncel, en yeni ve süreklilik arz edecek olan yazısını gururla sunuyorum. Sitemiz yayında oldu süre, elimizden geldiğince bedava çar dağıtımına devam edeceğiz. Sizlerde kaliteli bir çara sahip olmak istiyorsanız, doğru adreste olduğunuzu söylemek isterim. 

Transformice oyunu mayıs 2010 yılında atelier 801 tarafından piyasa çıkarılmıştır. Oyun piyasaya çıktığı ilk günden itibaren, dünya genelinde oyun severler tarafından oldukça fazla ilgi görmüştür. Bir dönem benimde oynamış olduğum oyun, şuana kadar oynamış olduğum en güzel oyunlar arasında yerini almıştır. O dönem oldukça iyi bir çara da sahiptim. Çarımı, bizim yaptığımız gibi çar dağıtımı yapan başka bir siteye o dönemler vermiştim. O dönemler kendi sitem olsaydı, sitem üzerinden çarımı şanslı bir arkadaşa verirdim. Ancak nasip başkasınaymış. Arkadaşlar oyunlarda iyi bir çara sahip olmanın oldukça zor olduğunu çok iyi bilenlerdenim. Uzun zaman ve emek sonuçları anca iyi bir çar ortaya çıkıyor. Ancak bu aşama bilindiği gibi oldukça yorucu. Kestirmeden, fazla uğraşmadan iyi özelliklere sahip transformice bedava çar sahibi olmak istiyorsanız, doğru yerdesiniz. 

Elimizde aşağı yukarı oldukça iyi özelliklere sahip, ( hepsi tarafımızca tek tek kontrol edilmiştir ) 320 adet transformice çarı bulunmaktadır.

Bu çarların hepsi eski oyunculara, yani oyunu bırakmış kişilere aittir. Yürüttüğümüz çalışmalar sonucu elde etmiş olduğumuz çarlar, sizlere ücretsiz olarak sunulmaktadır. Bazı arkadaşlar neden ücretsiz olduğunu soruyor. Arkadaşlar çift yönlü bir çalışma içindeyiz. Sizlere fayda sağlarken sitemize zaten kat kat değer katıyoruz. Yani kazan kazandır mantığı. 

Aşağıda sizlere elimizdeki çarlardan 8 adedini açık olarak sunacağım. Lütfen konuya ilk gelen arkadaşlar, 1 çar alıp diğerlerine dokunmazsa sevinirim. Konuya geç kalan arkadaşlarda üzülmesin. Eğer burada açık sunduğumuz çarlar alınmışsa, yorum bölümünden bizlere durumu bildirmeniz yeterli olacaktır. 

Transformice Bedava Hesaplardan Bazıları

Kullanıcı Adı: maaz.byztt
Şifre: 4488ttbyz

Kullanıcı Adı: memorishy
Şifre: yumieka99

Kullanıcı Adı: beratcanozc33
Şifre: 312645bbrr

Kullanıcı Adı: aykutakar21
Şifre: gulum2121

Kullanıcı Adı: burhan.ozoz
Şifre: zzooozoz321

Kullanıcı Adı: tahir.gokyure10
Şifre: 527391tt

Kullanıcı Adı: kilickanh01
Şifre: adanalikaan01

Kullanıcı Adı: fbworld
Şifre: sifre321sifre

ÖNEMLİ: Hesap alan kişiler, mutlaka şifrelerini değiştirsinler. Şifresini değiştirmediğiniz hesap, her an elinizden gidebilir.

Sevgili transformice hayranları, yukarıdaki çarlar alınmış ise, aşağıdaki yorum bölümünden yeni çar talebinde bulunabilirsiniz. 

TOPLU DÖNÜŞLER YAPILMIŞTIR

05.03.2019

49 yorumlar

  1. yasin sonmez

    abi allah rızasi için vereblrmisin hsp

  2. Kerem

    Lütfen hiç hesabım yok çar verir misiniz

  3. Metin

    Admin Güzel olması gerekli değil 25 level bile kabul olur
    epostamı yazdım .

  4. Alkan

    banada bi güzelinden çar lütfen

  5. Emir Ekşi

    Admin Banada Hesap Verir Misin Epostam: emireksi08@gmail.com bu arada mail üzerinden dönüş yapılmıştır nedemek

  6. Yagız

    Admin bi hesab rica etsem <3

  7. Ahmet

    Bana da Bir tane Hesap Verir misiniz içinin bi önemi yok kayıt tarihi 2015 2016 olsun yeterli. Teşekkürler.

    alperen.ceza46@gmail.com

  8. hesapsız biri

    ya benim hesabımı çaldılar admin 60-70 levellik heasap versene

  9. zenax

    admin bana da bi hesap verirmisin

  10. Ahmet

    Reis Güzel Bi Hesap Olsun Kürklü Felan yollarsan güzel olur

  11. Onur Orhan

    Admin bana da bir hesap yollar mısın onurorhan0138@gmail.com

  12. Onur Orhan

    Admin bana da bir hesap yollar mısın onuro010138@gmail.com

  13. zangw

    admin seri çar lütfen

    • admin

      TOPLU DÖNÜŞLER YAPILDI 12.02.2019

  14. Hakan

    Abi lütfen banada ver ya pls 4 senedir oynuyorum hesabımı çalmışlar 53lvldim pls 🙂 Birde kürklü olursa çok iyi olur şimdiden eywallah :)))

  15. kerim13

    bana güzel pro bir çar verirmisiniz ya

  16. mert

    Amdin güzel kürklü bir çar yollarmısın

    • admin

      TOPLU DÖNÜŞLER YAPILDI 12.02.2019

  17. Hamza

    banada verebilirmisin

    • admin

      bilgilendirme mail üzerinden yapıldı

  18. hakan

    abi banada bi hesap yolarmısın pro olusn

  19. selin 15

    Merhaba, Ben 2014’den beri oynuyorum ve Level Atlamak vb çok zor bana da verebilir misiniz hesap çok teşekkürler 🙁 ♥

  20. Selinizm

    Banada verir misiniz lütfen 2014’den beri oynuyorum ve hiçbir şekilde güzel hesabım olmadı Mail’imi attım teşekkürler.. ♥

  21. Arda

    Usta banada verebilirmisiniz ya

  22. Xx_KraL_xX

    Reis Giriş hiçbirine giremden ya bi tanede bana yollasana

  23. Hüseyin Eren

    banada hesap verebilirmisiniz çok eziğim

  24. Eren

    Reis bana da kürklü hesap verir misin ?

  25. ereb

    reis banada kürklü hesap verirmisin ?

  26. Yunus

    abicim banada yollarmısın rica etsem güzel bi tane varsa yunussakarya55@gmail.com

  27. akova

    denedim olmadı reis mailim kaferres19@gmail.com

    • admin

      maille yeni hesap gönderimi yapıldı

  28. BurakBey

    Hesaplar alınmış sanırım.

    • admin

      mail yolu ile dönüş yapıldı

  29. Kayra çakır(Cloner)

    hesapları denedim çalışmadı. Mail kayracakir2017@hotmail.com

    • admin

      mail yolu ile bilgilendirme yapılmıştır

  30. Yunus emre

    Banada verebilirmsiniiz acaba

    • admin

      mail yolu ile bilgilendirme yapılmıştır

  31. Kerem

    banada çar verirmisniz ?

    • admin

      mail üzerinden dönüş yapılmıştır.

  32. Scrapie

    yeni çar verebilirmisin

    • admin

      mail yolu ile bilgilendirme yapılmıştır

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir